Jesteś tutaj:

Regulamin sklepu

1. Informacje ogólne

a) Sklep internetowy przeznaczony jest dla osób pełnoletnich lub firm.

b) Właścicielem sklepu internetowego jest ODZIEŻ ROBOCZA REDA BHP Sp. z o.o., ul. Graniczna 172, 32-800 Poręba Spytkowska.

c) Osoba składająca zamówienie zwana jest w dalszej części regulaminu Klientem.

d) Dokonując zamówienia Klien oświadcza, iż akceptuje treść regulaminu, który dotyczy każdej z form składania zamówienia, warunków płatności (w tym otrzymywania powiadomień mailowych o wystawionych dokumentach i zaległościach płatniczych), cennika sposobów wysyłki, sposobów realizacji dostaw, zwrotów produktów. Reklamacji i rękojmi oraz zasad konserwacji.

2. Zamówienia

Poniżej prezentujemy wszystkie formy składania zamówień:

a) Zamówienia składane poprzez system zamówień internetowych znajdujący się pod adresem www.redabhp.pl.

b) Warunkiem do złożenia zamówienia w sklepie internetowym jest prawidłowo wypełniony formularz zamówienia. Poprawnie wypełniony formularz zamówienia powinien zawierać: imię, nazwisko, nazwę firmy, NIP, adres, telefon, mail, sposób płatności i adres dostawy, jeżeli jest inny niż adres zamawiającego.

c) Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w niedziele lub święta będą rozpatrywane w następnym dniu roboczym.

d) W przypadku wystąpienia problemu uniemożliwiającego realizacje zamówienia lub braków magazynowych, dział obsługi klienta skontaktuje się z Klientem w celu ustalenia szczegółów dotyczących realizacji złożonego zamówienia. Jeśli kontakt z Klientem jest niemożliwy w ciągu 48 godzin od chwili złożenia zamówienia, zamówienie takie zostaje anulowane.

e) Zamówienie, które zostało wysłane (towar został wysłany) nie może być anulowany.

f) Klient nie może odwołać zamówienia, które zostało wysłane do Klienta.

3. Dostawa i płatność

a) Zamówiony towar dostarczany jest do Klienta za pośrednictwem firmy spedycyjnej (kurierskiej) inPost, DPD, DHP i innych.

b) Firmy spedycyjne wyżej wymienione oraz te, które nie zostały wymienione działają w oparciu o własne regulaminy. Aby zapoznać się z regulaminem konkretnej firmy prosimy o kontakt z wybraną firmą.

c) W sklepie Klient ma możliwość zapłacenia za zamówienie przelewem tradycyjnym lub szybkimi płatnościami online realizowanymi za pośrednictwem systemu Przelewy 24.

4. Zwroty towaru

a) W wyjątkowych sytuacjach firma ODZIEŻ ROBOCZA BHP Sp. z o.o. może wyrazić zgodę na zwrot zakupionego towaru do 14 dni od daty wystawienia faktury VAT.

b) Zwracany towar nie może nosić żadnych śladów eksploatacji (używania), tzn. musi być w stanie wysyłkowym. Musi zawierać wszystkie elementy, z którymi był dostarczony (dotyczy to również oryginalnego opakowania, które nie może być uszkodzone). Koszt wysyłki zwracanych towarów pokrywa Klient.

c) Klient nie ma możliwości zwrotu towaru bez ustalenia tego wcześniej z Działem Obsługi Klienta. Wszelkie nadane paczki, które nie były wcześniej oczekiwane zostaną zwrócone do nadawcy, a wszelkie koszty związane z wysyłką poniesie Klient.

d) Aby zwrócić towar należy wcześniej wypełnić formularz zwrotu, który dostępny jest pod tym linkiem oraz wysłać go w oryginale razem z zwracanym towarem.

e) Zwrócony towar będzie poddany weryfikacji czy aby na pewno podlega zwrotowi. Po uwzględnieniu zwrotu zostanie wystawiona faktura korygująca. Zwrot pieniędzy następuje po otrzymaniu podpisanej faktury przez Klienta, na wskazany rachunek bankowy w formularzu zwrotu. Koszt dostawy przesyłki do Klienta nie jest zwracany, jedynie kwota za sam towar.

f) Zwrócony towar, który posiada jakiekolwiek znamiona użytkowania i eksploatacji, a także modyfikacji nie podlega zwrotowi i zostanie odesłany na koszt i adres Klienta.

g) Jakiekolwiek modyfikacje oraz zdobienia, nadruki, hafty itp. są traktowane jako modyfikacja i używanie produktu. Klient przed podjęciem wcześniej wymienionych modyfikacji jest zobowiązany sprawdzić towar pod kątem zgodności z zamówieniem i oczekiwaniem.

6. Reklamacje

a) Reklamacje są rozpatrywane na podstawie rękojmi, na zasadach określonych w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego.

b) Reklamacji nie podlega towar:

– używany niezgodnie z przeznaczeniem,

– posiadający wady wynikające z niewłaściwej konserwacji,

– w którym wystąpiły uszkodzenia mechaniczne podczas eksploatacji (np. rozdarcia, rozprucia, przetarcia, zmechacenia itp.),

– zwrócony do siedziby firmy w stanie zanieczyszczonym, brudnym lub wilgotnym.

Reklamacji obuwia ochronnego nie podlegają:

– rozdarcia, otarcia, przetarcia, zadrapania, wyszarpania, urwania zapięć, zabrudzenia, zła konserwacja, uszkodzenia mechaniczne, uszkodzenia w wyniku niewłaściwego użytkowania lub użytkowania w niewłaściwych warunkach, uszkodzenia wynikające z źle dopasowanego obuwia do stóp.

c) Aby dokonać reklamacji należy podać:

– dokładne oznaczenie reklamowanego towaru, typ, ilość sztuk,

– datę zakupu oraz dowód zakupu (faktura lub paragon),

– opisanie wady towaru,

– określenie terminu pojawienia się wady,

– opisanie okoliczności, w których doszło do uszkodzenia produktu.

d) Zgłoszenia reklamacyjne należy kierować na adres mailowy: sklep@redabhp.pl.

e) Dział reklamacji po sprawdzeniu zgłoszenia przesłanego na powyższy adres mailowy, poinformuje składającego reklamacje o sposobie i terminie zwrotu towaru. Reklamowany towar należy przesłać na własny koszt. Przesyłki wysłane za pobraniem nie będą przyjmowane.

f) Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni od daty dostarczenia zareklamowanego towaru do siedziby firmy.

g) Reklamowany towar powinien być zapakowany w oryginalnym opakowaniu oraz w stanie czystości, który pozwoli na określenie podstaw reklamacji.

h) Po stwierdzeniu wady fabrycznej, reklamacja zostanie uznana, a do klienta zostanie odesłany nowy produkt lub nastąpi zwrot kosztów zakupu. W przeciwnym wypadku, gdy reklamacja nie zostanie uznana produkt reklamowany zostanie odesłany do reklamującego, na koszt osoby zgłaszającej reklamacje.

UWAGA! Mimo wszelkich starań, zdjęcia i grafiki przedstawiające produkty na naszej stronie mogą różnić się kolorem oraz wyglądem od rzeczywistych. Najczęściej wynika to z różnych ustawień monitora, odcieni i nasycenia koloru. Takie różnice nie stanowią podstawy do reklamacji.

7. Postanowienia końcowe

a) Firma REDA BHP Sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do zmian w treści Regulaminu w dowolnym momencie. Zmiana regulaminu następuje w chwili pojawienia się nowej treści na sklepie redabhp.pl.

b) Klient składający zamówienie w sklepie jest zobowiązany zapoznać się z treścią Regulaminu i jest związany jego postawieniami.

c) Wszelkie informacje zawarte na sklepie internetowym nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.

d) Treści, grafika, zdjęcia dostępne na sklepie internetowym są własnością ODZIEŻ REDA BHP Sp. z o.o. i nie mogą być kopiowane i powielane bez pisemnej zgody właściciela.