Jesteś tutaj:

Zwroty i Reklamacje

1. Zwroty

Odstąpienie od umowy dotyczy Konsumentów oraz Przedsiębiorców na prawach Konsumenta.

Jako nasi Klienci mają Państwo prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od dnia otrzymania produktu bez podania przyczyny. W tym celu należy wypełnić formularz dostępny na naszej stronie internetowej lub wysłać do nas maila sklep@redabhp.pl z jednoznaczną informacją dotyczącą odstąpienia od umowy.

Po upływie 14 dnia od kiedy weszli Państwo w posiadanie zakupionego u nas produktu termin odstąpienia od umowy wygasa.

W momencie otrzymania formularza/maila z oświadczeniem dotyczącym odstąpienia od umowy jesteśmy zobligowani zwrócić Państwu wartość zwracanego produktu oraz jej przesyłki(jeżeli jest ona najtańszą formą przesyłki oferowaną przez nasz sklep, nie później niż do 14 dni. Zwrotu dokonamy przy użyciu takiej samej formy płatności jaką dokonali Państwo podczas zakupu produktu (warunek stanowi wyraźna prośba klienta dotycząca sposobu otrzymania należnej kwoty).

Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach Konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.

Zastrzegamy sobie prawo do wstrzymania się od wypłacenia należnej kwoty do momentu otrzymania produktu lub potwierdzenia nadania paczki na wskazany przez nas adres. W przypadku uszkodzenia zwracanego towaru, które wynikać będzie z użytkowania produktu ponad sposób konieczny do stwierdzenia jego cech i funkcjonowania odpowiadają Państwo za zmniejszenie jego wartości.

Przygotowanie paczki:

  • zapakowanie towary nieużywanego, z oryginalnymi metkami,
  • dołączenie do paczki pisma z odstąpieniem od umowy oraz numerem zamówienia
    i dokumentem sprzedaży.

Zwrotom nie podlegają produkty z nadrukowanym logiem lub innymi treściami stworzonymi przez nasza firmę na życzenie klienta.

Zwrotom/wymianom nie podlegają towary sprzedawane w oryginalnie zapieczętowanym opakowaniu, które po otwarciu tracą możliwość ponownej sprzedaży ze względu na utratę właściwości ochronnych, użytkowych bądź higienicznych.

Kontakt w sprawie reklamacji oraz zwrotów: sklep@redabhp.pl, +48 661 234 583.

ZWROT TOWARU PRZEZ FIRMY: SPÓŁKI, PRZEDSIĘBIORCÓW (nie dotyczy przedsiębiorców na prawach Konsumenta) oraz przez podmioty nie będące przez przepisy prawa uznane za Konsumentów i Przedsiębiorców na prawach konsumenta Informujemy, że w przypadku zawarcia Umowy sprzedaży jako Firma/Przedsiębiorca/Spółki
(jak wskazano powyżej), prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość w ramach tzw. 14 dniowego zwrotu nie przysługuję.

1. Reklamacje

Prawo do reklamacji produktu ma Konsument/Przedsiębiorca na prawach Konsumenta do dwóch lat od daty zakupienia produktu w naszym sklepie. Po dostarczeniu produktu do naszego sklepu wraz z pisemnym opisem dotyczącym zasadności reklamowanego produktu oraz oczekiwań jakie będą dla Państwa satysfakcjonujące jesteśmy zobligowani rozpatrzyć zasadność reklamacji oraz wysłać do Państwa informację z jej pozytywnym lub negatywnym rozpatrzeniem uzasadniając tę decyzję w najszybszym możliwym terminie.

Postępowanie reklamacyjne:

  1. Klient ma prawo złożyć reklamacje w formie pisemnej pocztą tradycyjną oraz za pośrednictwem poczty mailowej sklep@redabhp.pl,
  2. Ma prawo do opisania satysfakcjonującego jego osobę rozpatrzenia reklamacji (naprawa, zwrot kosztów).

Klient ma prawo złożyć pisemną reklamacje do sklepu. Może zażądać naprawy usterek, które się pojawiły. Oprócz pisma reklamacyjnego należy wysłać również sam towar. Koszty wysyłki towaru ponosi klient. Sprzedawca musi mieć możliwość sprawdzenia towaru. Koszty wysyłki w przypadku dokonania naprawy pokrywa sprzedawca. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji lub uszkodzenia towaru z winy użytkownika, wszelkie koszty pokrywa klient.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni w przypadku konsumentów i 21 dni w przypadku firmy. Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.